Stichting Duurzame Verbinding
TT Deventer
TT Nederland

Transition Towns

Stichting Duurzame Verbinding ondersteunt de introductie van het succesvolle Britse model van Transition Towns in Nederland. Te beginnen in Deventer.

Als gevolg van almaar stijgende brandstof-prijzen en de gevolgen van klimaatverandering lijken we een toekomst tegemoet te gaan waarin de samenleving zoals wij die kennen ophoudt te bestaan.
Maar d
ankzij het Transition Town model creëert een dwarsdoorsnede van de bevolking van een stad of dorp een positief toekomstperspectief. De handen gaan uit de mouwen om de eigen gemeenschap zo zelfvoorzienend mogelijk te krijgen.
Alle Nederlandse TT-initiatieven zijn te vinden op
www.transitiontowns.nl. Zie verder de internationale site voor meer informatie over ontstaan, werkwijze en successen van deze aanpak. Ook de Deventer site www.transitiontowndeventer.nl is inmiddels gelanceerd.

Voor meer informatie over onze betrokkenheid bij dit landelijke project kunt u ons mailen